FAQ Verbeterde pakketten Versio november 2024

Gewijzigd op Wo, 25 Sep om 1:45 PM

Vanaf 1 november 2024 veranderen de pakketten bij Versio. Jouw hosting heeft dan direct meer capaciteit en je kunt meer met je website en mail. Ook zullen onze tarieven wijzigen. In dit artikel vertellen we je er alles over. Zijn er daarna toch nog onduidelijkheden van jouw kant? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag. 

Inhoudsopgave

  1. Wanneer gaat dit gebeuren?
  2. Om wat voor wijzigingen gaat het?
  3. Geldt dit ook voor mij?
  4. Ik ben reseller. Wat gaat er veranderen?
  5. Heb ik hier bericht over ontvangen?
  6. Waarom wijzigen jullie de tarieven?
  7. Ik ben het niet eens met deze wijziging


1. Wanneer gaat dit gebeuren?

De nieuwe pakket specificaties gaan in op 1 november 2024. Deze zijn direct actief voor alle klanten. Je krijgt te maken met de nieuwe tarieven bij de eerstvolgende verlenging. Heb je een lopend contract? Dan betaal je nog gewoon de tarieven die je gewend bent. Je krijgt te maken met de nieuwe prijzen als je contract na 1 november verlengd wordt of als je een nieuw product aanschaft.


2. Om wat voor wijzigingen gaat het?

Een aantal producten worden flink uitgebreid en krijgen een nieuwe prijs. Je kunt dit terugvinden in een overzicht op onze website. 


3. Geldt dit ook voor mij?

Ben je klant van Versio of ben je van plan om vanaf november klant te worden? Dan gelden de nieuwe pakketten en tarieven ook voor jou. Als je nog een lopende overeenkomst hebt dan veranderen jouw kosten nog niet. Je betaalt pas het nieuwe tarief als je na 1 november je contract verlengt of een nieuw product bestelt. De verbeterde specificaties gaan wel direct in.


4. Ik ben reseller. Wat gaat er veranderen?

Ook voor resellers gelden vanaf november andere tarieven. We hebben een overzicht van de veranderingen: 


5. Heb ik hier bericht over ontvangen?

Ja, we hebben je hierover een mail gestuurd op 25 september. We hebben de mail gestuurd naar het contactmailadres wat bekend is in onze administratie. 


6. Waarom wijzigen jullie de tarieven?

De tarieven zullen verhoogd worden. Dit doen we uiteraard liever niet. Helaas hebben wij te maken met stijgende kosten van onze leveranciers.


7. Ik ben het niet eens met deze wijziging

We snappen dat het niet prettig is als de tarieven omhoog gaan. We hopen dat we met uitbreiden van onze pakketten hier wat waardevols tegenover kunnen zetten. 

We denken ook graag met je mee als je kosten wilt besparen. Misschien kun je een pakket downgraden of een contract voor meerdere jaren afsluiten. Daarmee krijg je een flinke korting. Neem gerust even contact op om hier samen met één van onze collega's naar te kijken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren