Wachtwoord van de klantomgeving bij PCextreme

Gewijzigd op Do, 2 Mei om 10:42 AM

Als je klant bent bij PCX heb je beschikking over een eigen klantomgeving. Je kunt het wachtwoord voor deze account resetten. In deze handleiding vertellen we daar alles over.

Inhoudsopgave

Wachtwoord reset

Je kunt een nieuw wachtwoord aanvragen via het inlog scherm. Je kiest hier voor de optie Wachtwoord vergeten en vult het mailadres in wat bij ons bekend is. 

Legitimatie

Kun je niet meer bij het mailadres waar het wachtwoord naar toe gaat? We kunnen dan het mailadres voor je aanpassen. In verband met wetgeving omtrent persoonsgegevens hebben we dan wel wat gegevens van je nodig.

Neem contact met ons op per mail en stuur ons het volgende:

  • Je klantnummer
  • Het gewenste nieuwe mailadres
  • Een kopie van een geldige legitimatie bewijs
  • Een uittreksel van de KvK van maximaal drie maanden oud (als je een zakelijke klant bent)

NB: Het BSN nummer en je pasfoto maak je onherkenbaar. Als je dit niet doet kunnen we het verzoek niet in behandeling nemen. De naam op het KvK document moet overeenkomen met de naam op je legitimatie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren