Out of Office reply instellen bij Alfahost

Gewijzigd op Wo, 1 Mei om 1:52 PM

Als je een mailadres bij ons hebt kun je een automatisch antwoord instellen. Dit wordt ook wel Out of Office reply of Autoresponder genoemd. Je stelt in dat binnen een bepaald tijdsvak iedereen die jou een mailtje stuurt een automatische reply krijgt.

Stappenplan

Als je bent ingelogd op je klantomgeving bij Mijn Alfahost, dan kun je via het menu Services bovenin naar My Servives. Vervolgens klik je op de groene Active button om naar de pagina van je pakket te gaan.



Scroll nu naar onderen totdat je het icoontje voor Autoresponders ziet. 



In het nieuwe scherm kun je bestaande berichten aanpassen of met de blauwe knop rechts een nieuw Out of Office bericht toevoegen.




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren