Geen toegang meer tot je klantaccount bij Versio

Gewijzigd op Tue, 22 Aug 2023 om 01:35 PM

Heb je geen toegang meer tot het Versio klantenpaneel omdat je je wachtwoord bent vergeten? Heb je daarnaast ook geen toegang meer tot het e-mailadres waarmee je bij ons bent geregistreerd? Wij kunnen je helpen de toegang tot je account te herstellen. Hieronder lees je wat je hiervoor moet doen.


Wat moet ik doen?

Neem contact op. Vermeld in deze e-mail om welk account het gaat. Daarnaast hebben wij een aantal documenten nodig:


  • Particulier account: Stuur ons een kopie van je ID-bewijs. Het ID-bewijs mag niet verlopen zijn.
  • Zakelijk account: Stuur ons een kopie van je ID-bewijs en een kopie van je KvK of KBO-uittreksel. Is je bedrijf gevestigd in een ander land? Stuur dan een bewijs mee waaruit blijkt dat je mag handelen namens de desbetreffende onderneming. Je ID-bewijs mag niet verlopen zijn. Het bedrijfsuittreksel mag niet ouder dan 3 maanden zijn.


Nadat wij bovenstaande informatie hebben ontvangen gaan we aan de slag om de toegang tot jouw account te herstellen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren