Als je het wachtwoord kwijt bent van je klantaccount kun je een reset laten mailen. Kun je niet meer bij het mailadres waar de reset naar toe gaat dan moet dit mailadres worden aangepast. We bespreken dit in onderstaand artikel.
Inhoudsopgave
Inleiding
In verband met de bescherming van jouw persoonsgegevens hebben we een aantal documenten van je nodig om jouw mailadres aan te passen. We gebruiken deze om te controleren dat het verzoek echt van jou afkomt. Daarna worden deze documenten vernietigd.
Contact opnemen
Neem contact op met onze klantenservice. Zet in de mail het klantnummer en de tenaamstelling van de account. Daarnaast hebben wij een aantal documenten nodig:
Particulier account:
- Een kopie van je ID-bewijs;
- Dit ID-bewijs mag niet verlopen zijn
- Maak je pasfoto en BSN onherkenbaar
Zakelijk account
- Een kopie van je ID-bewijs;
- Een kopie van je KvK of KBO-uittreksel;
- Het ID mag niet verlopen zijn en het uittreksel niet ouder dan 6 maanden;
- De naam op het uittreksel komt overeen met de naam op het ID;
- Maak je pasfoto en BSN onherkenbaar.
NB: Is je bedrijf gevestigd in een ander land? Stuur dan een bewijs mee waaruit blijkt dat je mag handelen namens de desbetreffende onderneming.
NBB: Het is belangrijk dat al je documenten aan deze eisen voldoen. Anders mogen we je verzoek niet in behandeling nemen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren