Spamfilters gebruiken bij Neostrada

Gewijzigd op Wo, 1 Mei om 4:45 PM

Als je mail gebruikt van ons dan kun je te maken krijgen met spam. Je krijgt van ons een gratis spamfilter op elk postvak. Je kunt dit beheren in cPanel. In dit artikel leggen we uit hoe dat werkt.


Inhoudsopgave


Spamfilter instellen

  1. Log in op cPanel;
  2. Klik op Spam Filters in de E-mail categorie; 
  3. Klik op Process New Emails and Mark them as Spam (als deze is uitgeschakeld);
  4. Ga naar Spam Threshold Score en zet deze op Default of Recommended for well tested servers en klik op Update Scoring Options.



Spamberichten verwijderen

  1. Log in op cPanel;
  2. Klik op Spam Filters in de E-mail categorie;
  3. Klik op Automatically Delete New Spam (Auto-Delete) navigeer naar Configure Auto-Delete Settings;
  4. Zorg dat de required_score op 5 of 4 staat en klik op Update Auto-Delete Score;
  5. Alle berichten met die specifieke spamscore worden verwijderd.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren